Tilaus ja sopimusehdot

Metsä Health Oy:n sopimusehdot

Viimeksi päivitetty 10.7.2024

Näitä ehtoja sovelletaan kaikkiin tilauksiin, jotka teet Metsä Health Oy:ltä verkossa osoitteessa www.metsahealth.fi. Suosittelemme, että luet nämä käyttöehdot huolellisesti ennen kuin lähetät tilauksesi meille.

Voimme päivittää ja muuttaa näitä käyttöehtoja ja ilmoitamme sinulle kaikista merkittävistä muutoksista sähköpostitse. Tuotteiden myyntiin sovelletaan niitä ehtoja, jotka ovat voimassa myyntisopimuksen solmimishetkellä.

Verkkokauppaa ylläpitää:
Metsä Health Oy
Gerbyntie 18, 65230 Vaasa
info@metsahealth.fi
0500 242424

1 Yleistä

Tuotteita myydään vain vähintään 18-vuotiaille henkilöille omiin henkilökohtaisiin tarkoituksiinsa, jotka eivät liity mihinkään kaupalliseen toimintaan (jäljempänä ”Asiakas” tai ”sinä”). Vahvistat siis, että toimit kuluttajana, etkä aio jälleenmyydä tuotteita kaupallisiin tarkoituksiin.

Tuotteiden sisällyttäminen metsahealth.fi-sivustoon tiettynä ajankohtana ei tarkoita tai takaa, että nämä tuotteet ovat saatavilla milloin tahansa. Tarkista tuotteen saatavuus ennen tilauksen tekemistä. Pidätämme oikeuden lopettaa minkä tahansa tuotteen valmistus milloin tahansa.

Saat lisätietoja siitä, kuinka käsittelemme verkkosivustolla ja/tai puhelimitse keräämiämme henkilötietoja, lukemalla tietosuojakäytäntömme, joka on saatavilla osoitteessa [add hyperlink].

2 Tilaaminen

Tuotteiden esittely verkkokaupassa ei ole laillisesti sitova tarjous, vaan ei-sitova verkkokatalogi. Voit lisätä tuotteita ostoskoriin klikkaamalla ””lisää ostoskoriin” – tuotesivulla. Kun olet lisännyt kaikki tuotteet, jotka haluat tilata, voit tarkistaa ostoskorisi sisällön ja jos haluat tehdä laillisesti sitovan tilauksen, voit tehdä sen napsauttamalla maksamaan.

Vahvistamme tilauksesi lähettämällä vahvistussähköpostin antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Jos emme jostain syystä pysty täyttämään tilaustasi, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian. Jos olemme jo vastaanottaneet maksun tällaisesta tilauksesta, hyvitämme summan käyttämällä samaa maksutapaa.

3 Hinnat ja maksutavat

Verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät lakisääteisen arvonlisäveron.
Toimituskulut eivät sisälly esitettyihin hintoihin. Katso alla kohdasta 4 lisätietoja toimituskuluista.

Voit maksaa tilatut tuotteet jollakin seuraavista maksutavoista:
Luotto- tai pankkikortti: Visa, Mastercard, American Express, pankkikortit
Apple Pay
Google Pay
Klarna
Mobile Pay
Suomalaiset pankkitilit

4 Toimitus ja toimituskulut

Tuotteet voidaan toimittaa toimitusosoitteeseen Euroopassa.

Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman pian. Toimitusaika saattaa riippua valitsemastasi toimitustavasta, mutta normaalitoimitus kestää yleensä 3-4 päivää tilausvahvistuksesta. Toimituskulut vaihtelevat valitun toimitustavan ja toimitusmaan mukaan. Vakiotoimitustavan toimitusmaksu Suomeen on 5,90€. Mikäli emme pysty toimittamaan tilaustasi kokonaisuudessaan ja joudumme toimittamaan useamman kuin yhden toimituksen, ei peritä lisämaksua myöhemmistä toimituksista.

Saat lisätietoja soveltuvasta toimitusajasta ja toimituskuluista, kun valitset tilausta tehdessäsi haluamasi toimitustavan. Jos et nouda tilaustasi sinulle sähköpostitse, postitse tai tekstiviestillä lähetetyssä saapumisilmoituksessa asetetussa määräajassa, voimme veloittaa sinulta paketin automaattisesta palautuksesta aiheutuvat kulut.

5 Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Jos tuotteesi lähetetään sinulle useassa paketissa, 14 päivän jakso alkaa, kun olet vastaanottanut viimeisen paketin. Kun olet ilmoittanut meille päätöksestäsi peruuttaa sopimus, sinun on palautettava tuotteet meille 14 päivän kuluessa. Vastaat tuotteiden palautuksesta aiheutuvista kustannuksista.

Palautamme tuotteista maksamasi hinnan, hyvitys suoritetaan 14 päivän kuluessa ilmoituksestasi. Jos emme kuitenkaan ole vastaanottaneet tuotetta 14 päivän kuluessa, hyvitys suoritetaan, kun olemme vastaanottaneet tuotteet tai kunnes olet todistanut lähettäneesi tuotteet takaisin meille.

Huomaathan, että täyden hyvityksen saamiseksi tuotteita ei saa käyttää muuhun tarkoitukseen kuin tuotteen ominaisuuksien ja toimivuuden tarkistamiseen tai tuotteen tutkimiseen samalla tavalla kuin kaupassa. Mikäli tuotetta ei palauteta olennaisesti muuttumattomana ja alenemattomassa kunnossa, vähennämme palautusta tuotteen arvon alenemisen verran.

Jos päätät käyttää peruuttamisoikeuttasi, ilmoita siitä meille sähköpostitse osoitteeseen
info@metsahealth.

Peruuttamisoikeuden rajoitukset: Huomaathan, että peruuttamisoikeus ei koske suljetussa pakkauksessa toimitettuja tuotteita, joiden pakkaus on avattu ja joita ei terveydellisistä tai hygieniasyistä voida palauttaa pakkauksen avaamisen jälkeen.

6 Vastuu

Emme ole vastuussa mistään epäsuorista tai välillisistä vahingoista tai tuotteiden toimittamatta jättämisestä tai muiden näiden ehtojen mukaisten velvoitteidemme täyttämättä jättämisestä, jos tällainen epäonnistuminen johtuu tapahtumasta, joka ei ole meidän kohtuudella hallittavissamme.

Suurin vastuumme sinua kohtaan tilauksesi yhteydessä aiheutuvista menetyksistä tai vahingoista rajoittuu tilauksesi kokonaishintaan.

Mikään tässä mainittu ei rajoita lakisääteisiä oikeuksiasi, kuten lakisääteistä vastuutamme
virheistä, tai mitään muuta asiaa, jonka osalta vastuumme rajoittaminen tai poissulkeminen olisi laitonta. Jos saat viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä info@metsahealth.fi. Annamme sinulle täyden hyvityksen viallisiksi katsotuista tuotteista.

7 Sovellettava laki ja riitojenratkaisu

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Huomioi kuitenkin, että jos asuinmaasi pakollinen kuluttajansuojalaki sisältää sinulle edullisempia säännöksiä, säännöksiä sovelletaan Suomen lain valinnasta riippumatta.

Kiistatilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme asian ratkaisemiseksi. Jos emme pysty ratkaisemaan asiaa, riita ratkaistaan ​​asuinpaikkasi toimivaltaisessa tuomioistuimessa.

Voit aina saattaa riidan kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (saatavilla osoitteessa
https://www.kuluttajariita.fi/index.html). Ennen kuin lähetät asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan
(saatavilla osoitteessa https://www.kkv.fi/en/kuluttaja-neuvonta/)

EU:n online-riitojenratkaisualusta (”ODR-alusta”). ODR-alusta tarjoaa kuluttajille ja
elinkeinonharjoittajille EU:ssa mahdollisuuden yrittää päästä tuomioistuimen ulkopuoliseen ratkaisuun verkko-ostoksista johtuviin valituksiin. Tämä yhteinen yhteyspiste on suunniteltu käyttäjäystävälliseksi ja interaktiiviseksi verkkosivustoksi, joka on saatavilla kaikilla EU:n virallisilla kielillä ja ilmaiseksi. ODR-alustan avulla kuluttaja ja elinkeinonharjoittaja voivat löytää riidanratkaisuelimen ja sitten käydä läpi ratkaisun löytämisen kuluttajan valitukseen. ODR-alusta on saatavilla täältä:
http://ec.europa.eu/odr.